ANAK2 PENGIKAT KASIH SYG

ANAK2 PENGIKAT KASIH SYG

Friday 25 February 2011

PEMBUKA BICARA CERITA KISAHKU

Assalamualaikum......buat semua pembaca blog ...aku merupakn seorg suri rumah sepenuh masa .... Aku mempumyai 2 org cahaya mata seorg lelaki dan seorg perempuan ...Aku amat bertuah krn dikurniakn sepasang cahaya mata .....Anak aku yg sulung berusia 4thn dan seorg lagi berusia setahun 3bln ....cepat sungguh masa berlalu ....terasa baru semlm aku melahir kn mereka berdua .....dlm usia perkahwinan aku yg baru menjangkau 5thn aku amat bersyukur krn diberikan 2 org cahaya mata .....hidup aku tidaklah sunyi kerana asyik melayan kerenah dan keletah anak2 ku....Betul lah cakap org yg anak2 itu pengikat kasih syg antara keluarga .......Okla mungkin setakat ini sahaja blog yg dpt aku tulis nanti dilain blog aku akan cerita kn lg kisah ku ini ......... HIDUP ITU INDAH ...........

No comments:

Post a Comment