ANAK2 PENGIKAT KASIH SYG

ANAK2 PENGIKAT KASIH SYG

Friday 15 July 2011

Rindunya bila dh lama x tulis blog .....macam2

Lama sungguh aku xtulis blog ......dan mcm2 la perkara yg berlaku dlm kehidupan aku seharian ....Bukan aku xmau tulis blog tapi aku letih yela nama pun kehidupan kan .....hmmm...kejap ajer dh 5 tahun aku berkahwin dh 8/7 aritu ari ulang tahun perkahwinan aku ......alhamdulillah segala nya berjaln dgn lancar......syukur pd mu ya ALLAH .....Anak2 pun dh semakin besar ...amin pun dh semakin bijak bila berckp ......dh pandai menulis ....dan iqra pun dh abis dia nk baca ......mudah2an perjalnan kehidupan AMIN pun lancar selancarnya ......anak aku yg kecil pun Sahira dh faham bila kita beri arahan ......cuma manja skit ......dan sekarang dh mula tunjuk perangai yg kekadang memeningkn kepala ibu dan ayah nya .....tapi aper bleh buat anak2 ......biarkn ajer ...Kejap ajer dh bln 7  cepatkn ......xlama lg nk puasa plk ......Baru2 ni aku dikejutkn dgn berita yg bapa saudara aku sakit ....dan telah masuk ke ccu di hospital taiping akibat  akibat sakit jantung .......terkejut besar aku dan suami aku ......kami balik pd ke esokan hari utk menziarah ......bapa saudara aku ditaiping tapi sekejap ajer krn suami ku xdpt cuti ......cuma sehari tu pun cuti mingguan  ......sedih aku bila tgk bapa saudara aku seperti arwah bapa ku ......sayu ati ku .....tapi apa boleh buat semua nya ketetuan ilahi aku cuma boleh berdoa supaya dia akan sembuh dari penyakit nya ......anak aku AMIN sibuk nk tgk tok wan dia .....apa boleh buat bila dok dlm ccu kanak 2 xdibenarnya masuk .....kesian bila dia asyik sebut nk tgk tok wan .....hmmmmm......anak aku sahira xtau apa2 cuma ketika itu sahira xberapa sihat dan badan nya panas demam nasib baikla waktu itu aku bw ubat demam sekali ....kami jgk sempat tido dirumah kakak ku dipenang dah lama aku xpegi penang ......seronok gak ......dpt jumpa anak2 sedara aku .....balik dr penang kami naik feri kononnya nk bg anak2 seronok la tgk2 sahira dgn mat amin takut .......jd sekejap ajer la kami dok luar lepas tu dok balik dlm kereta ......Amin ckp nanti klu jatuh dlm air cmna sapa nk tlg nanti mati .....tula anak dh pandai bercakap.....hmmm...jd ibu dan ayah dier pasrah ajer la .......apa pun best .....sbb dpt bw anak2 berjln2 trima kasih pd suami ku yg sanggup meleyan kerenah aku dan anak2 ku rasanya takat ini ajer ...nanti kita jumpa pula dilain blog...HIDUP ITU INDAH

No comments:

Post a Comment